Eerstelijnsdag
Programma
- 8u30 - 9u00: Onthaal
- 9u00 -9u45: Het groeipakket – de ouders correct informeren - Guy Caeyers, Opleidingscooördinator MyFamily
- 9u45-10u30: Belang van handhygiëne – ook in de thuiszorg - Ann Willemse, Zorg en Gezondheid
- 10u30 -11u15: Pauze/netwerken
- 11u15- 12u15: Sociale media, het online verhaal van de vroedvrouw – Nies Cools, Social Media Coach Socialized
- 12u15-13u00: Spoedeisende vaardigheden – dr. Firas Cha’ban, gynaecoloog, GZA campus SintVincentius
- 13u00-14u00: Middagpauze
- 14u00 tot 15u30: eerste workshop naar keuze
- 15u30 tot 17u00: tweede workshop naar keuze
Twee workshops naar keuze uit volgende lijst:
- De vroedvrouw in de digitale gezondheidszorg (ook in kader van telematicapremie) - Ellen Camerlinck, vroedvrouw met specialisatie digitale gezondheidszorg
- Casuïstiek vanuit een juridisch standpunt – Dr. Marlies Eggermont, vroedvrouw, juriste
- Door de bomen het bos nog zien: RIZIV-wetgeving in de praktijk - leden overeenkomstencommissie vroedvrouwen RIZIV
- Het onderzoek en verdere opvolging van de pasgeborene in de thuiszorg - Dr. Henry Blom, neonatoloog UZA
De dag wordt afgesloten om 17u00
Locatie
Kava Congres centrum, Consciencestraat 41 - 2018 Antwerpen
Vlot bereikbaar met het openbaar vervoer / Ondergrondse parking gratis voor deelnemers
Met tram of bus: http://www.delijn.be/nl/routeplanner/
Met trein: http://www.belgianrail.be/nl stations Antwerpen Berchem of Antwerpen Centraal
Prijs
VBOV lid: €95
Niet lid: €193 (met een jaar lidmaatschap inclusief)
Inschrijven via het online inschrijvingsformulier. Uw inschrijving is definitief na betaling van het inschrijvingsgeld op rekeningnummer BE50 4211 1511 3118 met vermelding van 'naam + eerstelijnsdag 21/03/2019'. Bij inschrijving gaat u akkoord met de inschrijvings- en annulatievoorwaarden.*
*Algemene inschrijvings- en annulatievoorwaarden
- Inschrijven voor de studiedag is geldig en definitief via het aangegeven online inschrijvingsformulier of via mail aan info@vroedvrouwen.be.
- Deelname aan de studiedag is enkel mogelijk na betaling van het inschrijvingsgeld. VBOV vzw kan u steeds vragen het bewijs van betaling voor te leggen.
- Annuleringen dienen altijd door de deelnemer te gebeuren per e-mail aan info@vroedvrouwen.be.
- Bij annulatie van inschrijving wordt een administratiekost van €10 aangerekend. Annulaties van inschrijvingen die we minder dan 10 kalenderdagen vóór aanvang van de activiteit ontvangen, worden niet meer terugbetaald.
- Ingeschrevenen die niet kunnen deelnemen aan de activiteit, kunnen altijd iemand anders in hun plaats sturen. Dit dient per mail gemeld te worden aan info@vroedvrouwen.be.